W dniu 24 października w murach Collegium Medicum w Bydgoszczy odbyło się spotkanie, które zgromadziło kluczowe postacie odpowiedzialne za promocję Uniwersytetu Mikołaja Kopernika (UMK). Na zaproszenie pełnomocników trzech wydziałów - farmaceutycznego, lekarskiego oraz nauk o zdrowiu - przybyli goście z Torunia, dr hab. Joanna Kucharzewska, prof. UMK, Prorektorka ds. Promocji i współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym oraz dr Bartłomiej Oleszek, Kierownik Działu Promocji i Komunikacji UMK.
W spotkaniu brali udział Pełnomocnicy ds. Promocji Collegium Medicum; dr hab. Małgorzata Maj, prof. UMK, dr Dorota Ratuszek-Sadowska, dr hab. Beata Szefler, prof. UMK, a także dr hab. Marek Foksiński, prof. UMK, Dziekan Wydziału Farmaceutycznego.
Wspólnie z przedstawicielami Zespołu ds. Promocji Wydziału Farmaceutycznego, dr Przemysławem Czeleniem i Joanną Grześkiewicz, a także Kierownikiem mgr inż. Justyną Gapską i lic. Pauliną Łopatką z Działu Promocji i Komunikacji UMK CM oraz dr Łukaszem Kosińskim, Pełnomocnikiem Dyrektora ds. Strategii, Komunikacji Rozwoju Kadr Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im. dr. Jana Biziela w Bydgoszczy, stworzyli zróżnicowaną grupę, którą łączy pasja do promocji Collegium Medicum w Bydgoszczy UMK w Toruniu.
Podczas spotkania poruszono wiele ważnych tematów dotyczących strategii promocji naszych wydziałów wśród społeczności akademickiej oraz lokalnych partnerów. Uczestnicy wymieniali się pomysłami na organizację wspólnych wydarzeń, projektów badawczych oraz działań marketingowych, które mają na celu zwiększenie widoczności oferty edukacyjnej oraz osiągnięć naszej kadry naukowej. Uzgodniono także przyszłe kroki, które mają na celu bardziej efektywne dotarcie do potencjalnych studentów oraz wzmacnianie marki Collegium Medicum w Bydgoszczy UMK w Toruniu. Spotkanie zakończyło się inspirującą dyskusją na temat wizji i ambicji związanych z promocją oraz możliwościami podejmowania nowych inicjatyw w przyszłości.